sākumlapa darbs prakse kursi forumi
reklāma


Nodokļu atgriešana

Mājas lapas izstrāde WEBstyle.lv

Virtuālais birojs - Juridiskā adrese un citi grāmatvedības pakalpojumi

Darbs

Jumta bagāžnieki
Thule
Jumta kastes

Onkoloģija, Krūts vēzis

Ziemas riepas


Forumi » Darbs un prakse » Komentāri
VAJADZĪGI Servisa Pārbaudītāji - Slepenie pircēji INTERNATIONAL SERVICE CHECK / Multisearch GmbH 26.02.2011 14:26
Uzņēmējdarbībā kopš 1996.gada, International Service Check ir Slepenās Iepirkšanās nozares līderis. Mūsu mērķis un misija ir nodrošināt inovatīvas, uz tehnoloģijām virzītas, individuāli veidotas Slepenās Iepirkšanās programmas, pārsniedzot mūsu klientu izvirzītās prasības kvalitātes, efektivitātes un atbalsta ziņā, nodrošinot precīzi mērāmus datus savlaicīgi un efektīvi. VAJADZĪGI Slepenie Pircēji – Servisa Pārbaudītāji INTERNATIONAL SERVICE CHECK ir plaši pazīstams, starptautisks uzņēmums, kas specializējas uz klientu apkalpošanas kvalitātes pārbaudi izmantojot Slepenā Pircēja metodes. ISC patreiz meklē kritiski domājošus, ieturētus cilvēkus visās vecuma grupās, kas būtu spējīgi analizēt un vērtēt dažādu pārdošanas vietu (restorānu, apavu un apģērbu veikalu, dārglietu veikalu utt.) sniegto pakalpojumu kvalitāti. Īpaši meklējam cilvēkus, kas dzīvo Jēkabpilī, Smiltenē, Jelgavā, Daugavpilī un šo pilsētu tuvumā, kā arī citur Latvijā, piem. Rīgā, Jūrmalā, Ventspilī, Valmierā, Ogrē. Slepenā Pircēja uzdevumi: 1. Sadarbības uzsākšanai kandidātiem jāreģistrējas mūsu datubāzē: www.internationalservicecheck.com (jaizvēlas Contact -> Want to become a Service Checker?) 2. Laiku pa laikam, kad Jūsu pilsētā būs pieejama servisa pārbaude, Jūs saņemsiet e-pastus vai telefona zvanus. 3. Pirms katra apmeklējuma Jūs saņemsiet detalizētas instrukcijas par to, kur un kad apmeklējums jāveic, kam jāpiegriež īpaša vērība utt.Parasti ir jāvērtē tīrība, pārdevēju draudzīgums un vēlme palīdzēt Jums iepirkšanās procesā. Sīkāka informācija vienmēr tiek sniegta instrukcijās un pa telefonu, kad Jums piezvanīs kāds no mūsu koordinatoriem. Lai piedalītos dažās specifiskās servisa pārbaudēs, Jums būs jānokārto bezmaksas sertifikācijas testi tiešsaistē Jūsu personīgaja Servisa Pārbaudītāja kontā. 4. Pēc apmeklējuma Jums būs jauzraksta ziņojums par to, kā noritēja apmeklējums un jāatbild uz anketas jautājumiem. Tas izdarāms tiešsaistē Jūsu personīgaja Servisa Pārbaudītāja kontā. 5. Samaksa tiks saskaņota pirms apmeklējuma individuāli katram projektam un vienmēr būs redzama instrukcijās. Pēc korektas pārbaudes veikšanas, nauda Jums tiks pārskaitīta dažu nedēļu laikā. Piedāvājot Jums veikt pārbaudi citā pilsētā, mēs segsim arī Jūsu ceļa izdevumus. Jūs varat veikt vairākus apmeklējumus mēnesī. Turklāt, ja mēs uzdosim Jums kautko nopirkt, mēs segsim arī pirkuma izmaksas. Veicot servisa pārbaudes Jūs varēsiet paēst, iegādāties jaunus apģērbus un tml. bez maksas. Ja vēlaties pievienoties, reģistrējieties: www.internationalservicecheck.com (tur izvēlieties: Contact -> Want to become a Service Checker?) Vissvarīgākais ir Jūsu ziņojuma uzticamība !
Slepenais Pircējs 05.05.2011 15:46
Mystery Shopping”- slepenais pircējs, slēptais pircējs. TEL: 29662955 Speciālisti noskaidrojuši, ka piesaistīt jaunu klientu ir desmitreiz dārgāk, nekā noturēt veco.Pats izplatītākais klienta zaudēšanas cēlonis ir zems servisa līmenis: • 69% klientu novēršas no uzņēmuma tieši piesaistīto darbinieku vainas dēļ, kam par iemeslu ir viņu nekompetence, nepieklājīga, gausa attieksme un nepietiekama uzmanības veltīšana klientam; • 13% - zemas produkta vai pakalpojuma kvalitātes dēļ; • 9% klientu tiek atvilti ar konkurentu palīdzību. Ņemot vērā doto statistiku, var izdarīt secinājumu- klienti dod priekšroku tiem uzņēmumiem, kas lielāku vērību velta tieši apkalpošanas kultūrai. Cik kvalitatīva tā ir jūsu uzņēmumā? Vai varat uzticēties savam personālam? Vai klientu nodaļas un servisa dienesta darbs ir efektīvs? Kāda ir komunikāciju sistēma starp jūsu uzņēmuma struktūrvienībām un ar klientu? MYSTERY SHOPPING — tā ir personāla darba kvalitātes novērtējuma metode, ko veic "SLEPENAIS PIRCĒJS”, kas ir speciāli apmācīts un sagatavots šim nolūkam. Pēc dzimuma, vecuma, materiālā un sociālā stāvokļa, kā arī citiem parametriem šiem ļaudīm ir jāatbilst testējamā uzņēmuma mērķauditorijai, jo "SLEPENAIS PIRCĒJS" vērtē situāciju tipiska klienta acīm. "Slepenajiem pircējiem" ir noteikti objektīvi kritēriji, pēc kuriem raksturot situāciju un uzņēmuma darbiniekus – tā ir būtiska šīs metodes pamatatšķirība salīdzinājumā ar citām, piemēram, klientu aptauju. Pirms uzdevuma veikšanas tie saņem sīku instrukciju par uzvedības modeļiem un detaļām, kam jāpievērš uzmanība. Visi aspekti ir aprakstīti speciālā anketā, kura tiek aizpildīta pēc vizītes uzņēmumā. Izmantojot novērtēšanas metodi «Slepenais Pircējs», Jūs iegūsit sekojošo: informāciju par apkalpošanas līmeni Jūsu uzņēmumā; informāciju par katra konkrētā darbinieka darba kvalitāti; informāciju par to, kā klients uztver Jūsu uzņēmumu; informāciju par konkurentiem; apkalpošanas kvalitātes salīdzinājumu ar konkurentiem; personāla apmācību efektivitātes novērtējumu. Metodes nepieciešamās informācijas saņemšanai ir atšķirīgas,- tās varētu būt vizītes tirdzniecības punktos, kontrolpirkumi, telefona zvani, vienkārši pasīva darba novērošana u.c. "Mystery shopping”, atnākot uz tirdzniecības punktu, izvēlas preci, konsultējas ar pārdevēju un veic pirkumu, dažkārt arī provocējot un pat radot mākslīgi problemātiskas situācijas, kas varētu labāk atklāt apkalpošanas nepilnības. Tādējādi var novērtēt visu pārdošanas procesa ciklu, ieskaitot personāla darbu ar kases aparātu, preces piegādi, un pēcpārdošanas servisu. "Mystery visiting" notiek bez pirkuma veikšanas, tiek novērtēta pārdevēja sniegtā konsultācija preces vai pakalpojuma izvēles etapā. "MYSTERY CALLS" ļauj novērtēt izziņu vai abonentu dienestu, klientu tehniskā atbalsta centra, pēcpārdošanas servisa darbību. "MYSTERY SERVICE" palīdz novērtēt servisa kvalitāti, montējot sarežģītas tehniskas ierīces mājās vai, piemēram, apkalpošanas kvalitāti autoservisā. Daudziem pasūtītājiem tāda novērtējuma iespēja ir ļoti svarīga. Vairāk informācijas pa tel: 29662955
 
Tavs komentārs:
Vārds:
Epasts:
Teksts:
 
« Atpakaļ
 
Sestdiena, 21.aprīlis
Reklāma
Par mums
Kontakti
Atsauksmes
Uzņēmumiem
Lietotājs:
Parole:

Aizmirsi paroli!

Copyright © 2002
e-students.lv

Top.LV


on-line.lv rating system

Latvijas 
Reitingi